2.4.11

lita

tror nu endelig jeg har besluttet mig for at købe en par lita. pengene er sparet sammen! men den findes altså bare i alt for mange farver og mønstre! hvilken skal jeg vælge? jeg tror det her er de fire jeg har skåret det ned til. jeg synes lidt den sorte og den brune, fordi det bare passer til det meste. og igen bliver det også bare lidt kedeligt ikk. for med sådan en sko må man sku gerne have lidt ekstra. synes den med møstret er helt vildt fin og speciel, og den vil stadig passe til meget, fordi den er sort. men så synes jeg også den sandfarvede er helt vildt fin og hælen er lidt mere speciel end de andre. jeg ved ikke? synes bare den er helt vildt fin. men måske ikke så praktisk? kunne forstille mig den blev hurtigt beskidt. - svært valg!

1 kommentar:

  1. DE MØNSTREDE :D

    De er simpelthen for fede! (og bliver ikke så nemt beskidte) :P de er ikke noget man ser hver dag!

    SvarSlet